استفاده از طب سنتی چین در پاکستان برای درمان بیماران خفیف COVID-19

پژوهشگر مرکز پزشکی مولکولی و تحقیقات دارویی، دانشگاه کراچی آزمایش بالینی طب سنتی چینی با استفاده از گرانول های  “Jinhua Qinggan”  را در پاکستان برای درمان بیماران خفیف COVID-19 آغاز کرده است.

طب سنتی چین سابقه طولانی در درمان بیماری ها دارد و بسیاری از اقدامات و مطالعات  بالینی نشان می دهد که طب سنتی چین همچنین تأثیر مهمی در مداخله با COVID-19 دارد که امید جدیدی را برای پیشگیری و کنترل COVID-19 ایجاد می کند.

در سال 2009 در زمان آنفولانزای H1N1، مطالعات نشان داد که ترکیب Jinhua Qinggan و oseltamivir به عنوان بخشی از راه کارهای ارائه شده در طب سنتی چین می تواند باعث کاهش زمان تب شود.

 effective traditional Chinese medicines for COVID-19

بررسی اثربخشی و ایمنی گرانول های Jinhua Qinggan در پاکستان

مرکز مطالعات معادلات زیستی و تحقیقات بالینی (CBSCR) ، که به عنوان بخشی از مرکز دکتر پنجوانی، با همکاری بیمارستان سند کار می کند، آزمایش بالینی گرانول های Jinhua Qinggan به عنوان طب سنتی چینی در پاکستان را آغاز کرد که می تواند  یک گام انقلابی در سلامت کشور باشد.

اثربخشی و ایمنی گرانول های Jinhua Qinggan در طی 5 تا 10 روز بر روی 300 بیمار رده خفیف COVID-19 در جمعیت پاکستان – چه زن و چه مرد – ارزیابی می شود.

این مطالعه پس از تأیید کمیته ملی اخلاق زیستی و سازمان تنظیم دارویی پاکستان انجام شده است. CBSCR نیز از DRAP مجوز دریافت فعالیت به عنوان یک سازمان تحقیق قرارداد (CRO) برای انجام آزمایشات بالینی را برای بازارهای ملی و بین المللی دریافت کرده است.

این مرکز قبلاً آزمایشات بالینی را برای شرکت های دارویی چینی و غربی انجام داده بود. اثربخشی و ایمنی آن توسط فارماکودینامیک، سم شناسی، مطالعات بالینی فاز II و III مورد ارزیابی قرار گرفت و به عنوان داروی تایید شده OTC برای درمان بیماران COVID-19 استفاده شد.

گفتنی است گرانول های Jinhua Qinggan به طور گسترده ای در اقدامات بالینی در چین مورد استفاده قرار گرفته است که اثر درمانی آن قابل توجه بود.

6 effective traditional Chinese medicines for COVID-19

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Powered By WordPress | Coursemax