سه معلم از پاکستان که در لیست کوتاه برای دریافت جایزه هدفمندترین معلم جهان 2020 در دانشگاه کیمریج

لیست منتخب انتشارات دانشگاه کمبریج از بیش از 6000 نامزد ایجاد شده که از بین 97 کشور مختلف در فاصله زمانی 1 اکتبر و 29 نوامبر دریافت کرده است. این لیست داستان های الهام بخش درباره معلمین ابتدایی یا متوسطه و کار سختی که آن ها هر روز انجام می دهند را شرح می دهد

از این لیست کوتاه، یک هیئت خبره، شش فینالیست برتر را انتخاب می کنند. وقتی فینالیست ها از طریق کانال های اجتماعی آموزشی انتشارات دانشگاه کمبریج در  تاریخ 20 ژانویه 2020 اعلام می شوند، مردم می توانند به داستان مورد علاقه خود مربوط به هر معلم رأی دهند.

mydedicatedteacher

برندگان در تاریخ 3 فوریه اعلام می شوند. اطلاعات فینالیست ها در ابتدای هر کتاب درسی جدید دانشگاه کمبریج که قرار است در ماه می آینده منتشر شود، نمایش داده خواهد شد.

برنده نهایی این رقابت به پنل دانشگاه کمبریج به عنوان یک انجمن آنلاین معلمان و محققان دعوت می شود که به شکل گیری نشر آموزش و پرورش این انتشارات کمک نماید.

تا کنون سه نفر از معلمان پاکستانی در لیست  انتشارات دانشگاه کمبریج برای کسب عنوان جایزه هدفمندترین معلم جهان 2020 قرار گرفته اند.

این در حالی منتشر شد که انتشارات دانشگاه کمبریج (CUP) یک لیست کوتاه 50 نفری را منتشر کرد که شامل معلمان سراسر جهان می شود.

سه معلم از پاکستان که در لیست کوتاه قرار دادند عبارتند از:

سامارا فاروخ، ساکن بخش راولپندی که در پردیس پوتحار در سیستم مدرسه  Beaconhouse تدریس می کند.

حیدر علی از مدرسه بین المللی آکادمیا لاهور

و زونیرا اکبر ازمدرسه Grammar لاهور


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Powered By WordPress | Coursemax