درخشش تحقیقات دانشجوی پاکستانی در دانشگاه وهان چین

یک جوان پاکستانی دانشجوی دکترای مهندسی توسط وزارت آموزش و پرورش چین برای جایزه عالی بین المللی HUST (2018-19) از دانشگاه Huazhong وهان چین نامزد شده است.

پژوهشگران Ph.D.که امتیاز  بیش از 80 درصد در کارهای دوره خود را دارند و مقالات با کیفیتی در گروه B یا بالاتر در مجلات معتبر چاپ کرده اند برای این جایزه از دانشگاه Huazhong وهان چین در نظر گرفته می شوند.

صحیب منظور دانشجوی دکترای مهندسی از پاکستان در دانشگاه Huazhong وهان چین است که از میان تمام کاندیدهای موجود انتخاب گردید.

صحیب به رسانه ها گفت که بیش از 10 مورد از پژوهش های منتشر شده وی (در ژورنالهای دسته A) در حوزه مهندسی اطلاعات و ارتباطات بوده و درصد کلی 90.29 را در دوره PhD به دست آورده است.

او گفت: من از سال 2017 برای کمک به دانشجویان بین المللی در روند ثبت نام در اداره بین الملل دانشجویی در دانشگاه HUST وهان چین به صورت داوطلبانه فعالیت داشته ام.

مختصری کوتاه از موفقیت های دانشجوی پاکستانی در دانشگاه وهان چین

در حال حاضر این دانشجوی پاکستانی دکترای خود را در رشته مهندسی اطلاعات و ارتباطات از دانشگاه علم و فناوری Huazhong وهان  چین دنبال می کند.

در طول اقامت در چین، به او جایزه بین المللی دانشجوی ممتاز HUST (2018-19) اهدا شده است. وی همچنین در دومین کنفرانس بین المللی سیستم های ارتباطی و اطلاع رسانی (ICCIS 2017)، وهان چین ، نوامبر 7-9 2017 ، جایزه بهترین مقاله دریافت کرده است.

در دوره دکتری، او 15 مقاله تحقیقاتی بین المللی در کنفرانس ها و ژورنال های معتبر منتشر کرده است. علایق تحقیق فعلی وی شامل شبکه های تعریف شده نرم افزاری، شبکه های بی سیم و برنامه نویسی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Powered By WordPress | Coursemax