پذیرش دانشجو برای دانشگاه بین المللی اسلامی اسلام آباد از 14 ژوئن آغاز می شود

دانشگاه بین المللی اسلامی اسلام آباد (IIU) سیاست پذیرش دانشجوی  خود را نهایی کرده و روند پذیرش از 14 ژوئن اآغاز می شود.

دانشگاه بین المللی اسلامی اسلام آباد یا IIUI، یک دانشگاه دولتی پاکستان می باشد که در اسلام آباد پاکستان واقع شده است. این دانشگاه در سال 1980 تاسیس و در سال 1985 بازسازی شد. در سال 2012، دانشگاه توسط کمیسیون آموزش عالی (پاکستان) در رده چهارم دانشگاه های پاکستان قرار گرفت.

برنامه های آموزشی مختلف در مقاطع  کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های حقوق، علوم، مهندسی و فناوری، علوم انسانی، هنر، مطالعات دینی، علوم اجتماعی و طبیعی در دانشگاه بین المللی اسلامی اسلام آباد ارائه می گردد.

پذیرش دانشجو به صورت آنلاین در دانشگاه اسلامی پاکستان تا پایان ماه جولای

تصمیم آغاز پذیرش دانشجو در جلسه ویدوئی تحت مدیریت رئیس دانشگاه بین المللی اسلامی اسلام آباد، پروفسور دکتر معصوم Yasinzai و رئیس هیات رئیسه دانشگاه دکتر احمد یوسف الدراویش گرفته شد. در این جلسه همچنین معاونان دانشگاه و سایر مقامات ذیربط حضور داشتند.

شرکت کنندگان در مورد سیاست پذیرش دانشجو  با جزئیات صحبت کردند. خط مشی تدریس آنلاین و امتحان آنلاین نیز مورد بحث قرار گرفت. همچنین در این جلسه توسط دکتر جومانی در رابطه با آموزش مدیر گروه ها برای لزوم برگزاری امتحان کتاب باز (open book) توضیحاتی ارائه شد.

بر اساس مصوبه دانشگاه، دانشجویان سراسر کشور می توانند برای پذیرش بصورت آنلاین در 115 برنامه در 9 دانشکده دانشگاه تا 31 ماه جولای اقدام کنند.

دستاوردی بزرگ برای دانشگاه بین المللی اسلامی اسلام آباد در دوران کرونا

رئیس دانشگاه بین المللی اسلامی اسلام آباد در جلسه هیات رئیسه دانشگاه گفت که شیوع جهانی ویروس به شدت بخش آموزش را تحت تأثیر قرار داده است. وی افزود: لذا این بخش لازم است به سمت روش های جایگزین و وسایل تدریس مدرن سوق داده شود. او ضمن قدردانی از تلاش های دانشگاه بین المللی اسلامی اسلام آباد در پی شیوع این بیماری، ابراز امیدواری کرد که سیاست و آموزش آنلاین برای بازگرداندن روند دانشگاهی مفید باشد.

دکتر احمد یوسف الدراویش نیز تاکید کرد: اینکه دانشگاه به موقع به شرایط بحرانی پاسخ داده و آماده سازی تدریس و امتحان آنلاین به خوبی در مدت زمان بسیار کوتاهی متعادل شده است که خود یک دستاورد بزرگ برای جامعه دانشگاهی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Powered By WordPress | Coursemax