دانشگاه مهندسی و فناوری (UET) لاهور از 17 آگوست کلاسهای خود را در دانشگاه آغاز می کند

دانشگاه مهندسی و فناوری (UET) لاهور اعلام کرده است که کلاس های خود را از 17 آگوست آغاز می کند.

پس از کاهش چشمگیر تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در پاکستان و تک رقمی شدن تعداد مرگ و میر ناشی از کرونا، دولت پاکستان تصمیم به اعلام رسمی تاریخ بازگشایی موسسات آموزشی در کشور گرفته است.

اطلاعیه در زمینه تاریخ بازگشایی دانشگاه مهندسی و فناوری (UET) لاهور نیز روز دوشنبه صادر شد. دانشگاه مهندسی و فناوری لاهور یک دانشگاه دولتی واقع در لاهور پنجاب پاکستان است که در زمینه های علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات (STEM) تخصص دارد.

این موسسه قدیمی ترین و یکی از گزینشی ترین موسسات مهندسی در پاکستان می باشد. محوطه دانشگاه در Grand Trunk Road (GT Road) و چند کیلومتری از باغ های شالیمار دوران مغول واقع شده است.

نحوه بازگشایی دانشگاه مهندسی و فناوری (UET) لاهور

در ابتدا کلاسها به صورت مرحله ای آغاز می شود. در مرحله اول، دانشجویان سال آخر معماری کلاس های دانشگاه را از 17 آگوست از سر می گیرند و پس از آن جلسه دانشجویان سال 2018 و 2017 را از 2 سپتامبر دنبال می کنند.

دانشگاه مهندسی و فناوری (UET) لاهور گفته است که برنامه تعیین شده طبق سیاست جدید بازگشایی توسط دولت پنجاب قابل تغییر می باشد. در همین حال، 222مین جلسه شورای علمی دانشگاه در تاریخ 28 جولای سه شنبه  به صورت آنلاین برگزار گردید.

لازم به ذکر است پیش از این  دادگاه عالی اسلام آباد (IHC) دادخواست خواهان صدور حکم دادگاه علیه تصمیم دولت برای افتتاح مدارس از 15 سپتامبر را رد کرد. خواهان از دادگاه خواسته بود كه از 17 آگوست اجازه باز كردن مدارس را بدهد زیرا تعطیلی طولانی مدت به مالكین مدارس آسیب رسانده است. دادگاه پس از ارجاع خواهان به مجالس مربوطه، پرونده را رد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Powered By WordPress | Coursemax