رویکرد جالب دانشگاه پنجاب پاکستان با برنامه بازگشایی مرحله ای به منظور جلوگیری از شیوع COVID-19

دانشگاه پنجاب پاکستان تصمیم گرفته است فعالیت های آموزشی در دانشگاه را برای سال تحصیلی 21-2020 در یک رویکرد جالب سه مرحله ای از 15 سپتامبر از سر بگیرد.

این موسسه که یکی از قدیمی ترین دانشگاه های پاکستان محسوب می گردد، تحت SOP های جدی COVID-19 که به طور جمعی توسط دولت ایالت و کمیسیون آموزش عالی (HEC) ابلاغ شده است، بازگشایی خواهد شد.

به گفته سخنگوی دانشگاه پنجاب پاکستان خرم شهزاد، کلاس های آنلاین به موازات روش سنتی آموزش ادامه خواهد داشت

در اینجا برنامه دقیق هر سه مرحله آورده شده است.

فاز 1 از برنامه بازگشایی مرحله ای دانشگاه پنجاب پاکستان

مرحله اول از 15 سپتامبر آغاز می شود و تا 25 اکتبر ادامه دارد. در 15 سپتامبر، اعضای هیئت علمی و کارکنان تحقیقاتی دانشگاه شروع به کار می کنند. از همان روز، دانشجویان دکتری و M.Phil نیز تحقیقات و کارهای آزمایشگاهی خود را آغاز می کنند.

خوابگاه های دانشجویان دکتری و M.Phil در 23 سپتامبر بازگشایی می شوند. امتحانات سنتی سالانه MA / MSc از 26 سپتامبر و در مورد  داروسازی و زمین شناسی از 1 اکتبر آغاز می شود.

روند پذیرش MS ، M.Phil و دکتری از 1 اکتبر آغاز می شود. روند پذیرش برای BS ، MA / MSc  نیز قبلاً از 10 سپتامبر آغاز شده است. کلاس های آنلاین تمام ترم های همه رشته های BS و M.A./ MSc. تا 30 اکتبر ادامه خواهد داشت.

فاز 2 از برنامه بازگشایی مرحله ای دانشگاه پنجاب پاکستان

مرحله دوم از 2 نوامبر آغاز می شود و تا 15 دسامبر ادامه دارد. کلاس های دانشگاهی BA / BS  ترم های 3 و 7 و M.A / MSc. ترم 3 در مرحله دوم از سر گرفته می شود. این دانشجویان همچنین امکان ادامه تحصیل از طریق حالت آنلاین را خواهند داشت.

در همین حال، خوابگاه های دانشجویان فوق الذکر از 2 نوامبر و 15 دسامبر بازگشایی می شوند.

در 15 دسامبر ، این دانشجویان مجبورند خوابگاه هایی را برای یک روز تخلیه کنند تا دانشجویانی که در فاز سه به خوابگاه ها برمی گردند، جای دهند.

آخرین فاز از برنامه بازگشایی مرحله ای دانشگاه پنجاب پاکستان

مرحله آخر از 16 دسامبر آغاز می شود.کلاس های دانشگاهی BA / BS  ترم های 1 و 5 و MA / MSc. ترم اول قسمت اول در این مرحله آغاز می شود. این دانشجویان همچنین امکان ادامه تحصیل از طریق حالت آنلاین را خواهند داشت.خوابگاه های دانشجویان فوق الذکر نیز در 16 دسامبر بازگشایی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Powered By WordPress | Coursemax