درخواست همکاری علمی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه اقراء پاکستان با دانشگاه های ایران

دانشگاه اقراء پاکستان تمایل همکاری خود را با دانشگاه های ایران در زمینه تبادل استاد و دانشجو اعلام نمود. به گزارش دفتر روابط بین الملل دانشگاه، بنا به نامه ی ارسالی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین وزارت امور خارجه مبنی بر درخواست رئیس دانشگاه اقراء و براساس بازدید کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کراچی از این دانشگاه و از آنجا که دانشگاه سیستان و بلوچستان به عنوان دانشگاه معین در مراودات علمی با کشور پاکستان تعیین شده است، بدینوسیله آمادگی دانشگاه اقراء برای همکاری با دانشگاه های ایران در زمینه های مختلف از جمله تبادل استاد و دانشجو و مراودات علمی گوناگون اعلام میگردد.

گفتنی است دانشگاه اقرا، در شهر کراچی کشور پاکستان قرار دارد. این دانشگاه دارای 7 دانشکده و پردیس دانشگاهی در شهرهای مختلف از جمله اسلام آباد و کراچی می باشد و دانشجویان در تمام مقاطع تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس و دکتری در آن مشغول به تحصیل هستند. دانشگاه مذکور مورد تایید کمیسیون آموزش عالی پاکستان بوده و در بین دانشگاه های خصوصی ایالت سند، در اکثر رشته ها رتبه یک را بخود اختصاص داده است و دارای بخش های مختلف از جمله کامپیوتر و مهندسی، بخش علوم رسانه ای، بخش مدیریت بازرگانی می باشد.

خواهشمند است اعضای محترم هیات علمی دانشگاه های سراسر کشور در صورت تمایل به همکاری با دانشگاه مذکور، نتیجه را از طریق ایمیل: intl_office@usb.ac.ir تا تاریخ 96/10/10 به این دانشگاه اعلام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Powered By WordPress | Coursemax