دانشگاه NUST، جوان ترین دانشگاه برتر پاکستان که همکاری های بین المللی آن، جهان را شگفت زده کرد.

دانشگاه ملی علم و فناوری (NUST)، در اسلام آباد پاکستان تاسیس گشت. سطح بالای نوآوری در این دانشگاه، نام آن را در میان دانشگاه های برتر جهان لیست می کند.

دانشگاه NUST بالاترین رتبه را در میان دانشگاه های پاکستان و دانشگاه های موجود در QS دارد و در دامنه 550-501 قرار گرفته است.

این دانشگاه در رتبه 91 دانشگاه های آسیایی و رتبه 51 دانشگاهای با سرعت رشد بالا و زیر 50 سال می باشد.

دانشگاه NUST فعالیت های بین المللی چشمگیری نیز دارد. دفتر همکاری های بین المللی این دانشگاه تلاش می کند فرصت هایی را برای گسترش ابتکارات آموزشی و تحقیقاتی مشترک برای دانشجویان خود به منظور ایجاد همکاری با مؤسسات همکار در زمینه های متفاوتی ایجاد و تسهیل نماید. در حال حاضر این دانشگاه با موسسات و دانشگاه های متعددی از سراسر جهان همکاری دارد که در شکل دیده می شود.

این دفتر همچنین اطلاعاتی را برای مخاطبین خارجی مایل به ارتباطات بین المللی با NUST فراهم می کند و اغلب به عنوان اولین نقطه تماس برای نهادهای خارجی که مایل به بازدید از NUST هستند، عمل می کند.

وظایف اصلی دفتر همکاری های بین المللی دانشگاه NUST عبارتند از:

1. هماهنگی و مدیریت بازدید از همتایان بین المللی خود

2. تسهیل مبادلات دانشجویی و دیگر برنامه های تحصیل در خارج از کشور

3. اداره کمک هزینه تحصیلی ارائه شده توسط موسسات شریک بین المللی به NUST

تعامل دانشگاه NUST با همتایان بین المللی خود NUST به دنبال جذب متخصص از منابع داخلی و یا خارج از کشور به منظور تقویت فعالیت های علمی و پژوهشی خود است. این به نوبه خود کمک می کند تا تأثیر عمیقتری بر دنیای علم و فناوری داشته باشد. . دانشگاه NUST تا کنون ارتباط خود را با 132 دانشگاه و سازمان بین المللی از 32 کشور مختلف را توسعه داده است.

برای این منظور دانشگاه NUST با همکاری دانشگاه های پیشرو بین المللی، سازمان های حرفه ای / پژوهشی، سرمایه گذاران تجاری، متخصصان با استعداد و محققان برجسته برای پیگیری اهداف علمی و پژوهشی خود همکاری می کند. استادان، محققان و دانشجویان NUST به طور دائم از طریق ارتباط با گروه های حرفه ای و افراد کلیدی در تحقیق، بررسی مقالات علمی، سازماندهی کنفرانس ها و سمینارها مرتبط بر ارزش دانشگاه خود می افزایند. جدول زیر فهرست 58 دانشگاه برتر جهانی که دانشگاه NUST بیشترین میزان تعاملات بین المللی را با آن ها داشته است، نشان می دهد. به علاوه دانشگاه NUST هر سال ارتباطات خود را گسترش می دهد.

مأموریت این دانشگاه، توسعه NUST به عنوان یک دانشگاه با تحقیقات جامع و برتر و با تمرکز بر فناوری، نوآوری، کارآفرینی و خدمات اجتماعی است.

اطلاعات کامل در لینک زیر

yon.ir/5qAYZ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Powered By WordPress | Coursemax