دانشگاه قائداعظم پاکستان در لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم ایران جهت مقاطع دکترای تخصصی

انتخاب دانشگاه‌های معتبر جهانی برای دانشجویان مایل به تحصیل در خارج از کشور و دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم و وزارت بهداشت، یکی از دغدغه های اصلی جوانان و دانش آموختگان علاقمند به مهاجرت تحصیلی می باشد.

در این راستا وزارت علوم و فناوری ایران بر اساس فاکتورهایی نظیر  رتبه ‌بندی‏‌ های بین ‌المللی (نظیر Shanghai, QS, Times و….}، اخذ نظرات رایزن‌ های علمی، و نهایتاً نظرات اعضای محترم کمیسیون‏‌ های ارزشیابی، به سطح‏ بندی دانشگاه‌ های خارج از کشور و به‌ روزرسانی آن در هر سال اقدام می نماید.

لذا ضروری است که قبل از اقدام به پذیرش در دانشگاه های خارجی، از آخرین لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم و وزارت  بهداشت آگاه باشیم.

بر اساس اطلاعیه سازمان امور دانشجویان، از تاریخ 98/4/1 صرفادانشجویانی که مایل به تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه‌های خارج از کشور هستند، در صورتی که تنها در دانشگاه‌ های گروه الف (ممتاز) و گروه ب (خوب) لیست شده در پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل، پذیرش یابند، مدرک آن ها مستقیما مورد تایید وزارت علوم خواهد بود.

از سوی دیگر مدارک صادره از دانشگاه‌های گروه ج (متوسط) چنانچه پذیرش رسمی در این دانشگاه ها پس از تاریخ 98/4/1 باشد، تا مقطع کارشناسی ارشد قابل بررسی و ارزشیابی در وزارت علوم خواهد بود.

دانشگاه قائداعظم پاکستان در لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم ایران جهت مقاطع دکترای تخصصی

باعث افتخار است که در لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم ایران در سال 2019، در کنار نام دانشگاه های برتر اروپایی و آمریکایی، نام دانشگاه قائد اعظم پاکستان نیز دیده می شود.

دانشگاه قائد اعظم اسلام آباد یک دانشگاه عالی رتبه در پاکستان و مشهور در سراسر جهان است که تعداد زیادی از دانشجویان بین المللی را از کشورهای مختلف پذیرش می کند. این دانشگاه یکی از قدیمی ترین دانشگاه های پاکستان است که از نظر کیفیت آموزش و تحقیقات شهرت جهانی دارد و در پاکستان نیز در جایگاه نخست قرار دارد.

qau

علاوه بر این در دانشگاه قائد اعظم شما می توانید ضمن بهره مندی از فضاس سرسبز کوه های مارگالا، از یک اکوسیستم علمی واقعی و اساتید متمرکز و علمی بهره مند شوید. این دانشگاه با تنها 200 نفر عضو هیات علمی دارای بیشترین مقالات علمی در کشور می باشد که اکثر آن ها در مجلات معتبری نظیر نیچر و ساینس چاپ شده است. همچنین استاد با بالاترین تعداد ارجاعات علمی در جهان اسلام متعلق به دانشگاه قائد اعظم می باشد.

دانشمند پاکستانی در صدر طلایه داران علوم در جهان اسلام

بدین ترتیب شما به عنوان یک دانشجوی ایرانی می توانید در دانشگاه قائد اعظم، مقطع دکترای تخصصی خود را در کنار اساتید برتر بگذرانید، ضمن آنکه اطمینان دارید که پس از اتمام دوره تحصیلی خود، دیگر دغدغه تایید مدرک خود توسط وزارت علوم ایران را نخواهید داشت.

Quaid-i-Azam-University.

برای اطلاعات بیشتر از نحوه پذیرش دانشجوی خارجی در در دانشگاه قائد اعظم و اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمائید.

دانشگاه قائد اعظم اسلام آباد دارای رتبه اول در پاکستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Powered By WordPress | Coursemax