چگونه از استارت آپ به کسب و کار میلیون دلاری تبدیل شوید؟

از استارت آپ به کسب و کار میلیون

در سال 2017، تنها 38% استارت آپ ها درصد رشد خود را طبق روندهای آماری گزارش دادند. و این قوی ترین نرخ رشد تمام دهه است. اکثر شرکت ها کوچک باقی می ماند زیرا رشد کسب و کار سخت است. به من اعتماد کنید، 13 سال از عمرم را صرف رشد استارت آپم کرده ام. هرچند سخت بود ولی غیرممکن نبود.

استارت آپ من در سال 2005 در آشپزخانه ام با کمی میوه و آب استارت زده شد و امروزه به یک کسب و کار میلیون دلاری تبدیل شده است. در این مقاله 5 کلید برای رشد استارت آپ به شما یاد خواهم داد.

1

– ماموریت داشته باشید.

هیچکس با رویای فروش رشد نمیکند بیایید با آن رو به رو شوید. کسب و کار من تنها به فروش بطری آب ختم نمیشود. ماموریت من این است که آمریکا سالمتر بماند و این دغدغه مشتریان و کارمندانم نیز هست. وقت مشخصی را صرف توسعه و شفاف سازی هدف و ماموریت خود بکنید. اگر مردم درک کننند که جزئی از ماموریت شما هستند،آنگاه مقدمات رشد شما را فراهم میکنند.

2

– ماشین هایتان را روغن کاری کنید.

برای رشد باید بصورت کارآمد و موثر کار کنید. روی تکنولوژی ها سرمایه گذارید تا فرایندهای اجرایی مانند مدیریت موجودی، تخمین بینش مشتری و… اتوماتیک انجام شود. سرمایه گذاری در سیستم ها، افراد و فرایندها از اصول اولیه کسب و کار است و موجب حفظ عناصر اولیه کسب و کار، کسب مزیت های رقابتی و رشد میشود.

3

– ریسک کنید.

هسته مشتریان ما، مشتریان وفادار هستند. که میتوانیم خدمات بیشتری به آنها بدهیم. برخلاف نظر سرمایه گذاران میتوانیم آنلاین شاپ خود را راه بیاندازیم تا مشتریان بتوانند مستقیما از خودمان خرید کنند. نتایج مفیدتری به دست می آید نسبت به زمانی که خرده فروشان و توزیع کنندگان داشته باشیم. کمتر از دو سال، ارتباط مستقیم با مشتریان (DTC) و فروش به آنها 3/1 کسب و کارم را دربرگرفت.

استراتژی اصلی رشد 40% استارت آپ ها، بهبود روابط با مشتریان فعلی است. افرادی که در حال حاضر، مایل به خرید محصولات و خدمات موجود می باشند. ولی بگردید راهی پیدا کنید که بیش از این مثمرثمر باشد.

4

– افق دیدتان را گسترش دهید

..

فایده اصلی فروش مستقیم به مشتری، کسب داده ها و اطلاعات بیشتر از آنهاست. در استارت آپم فهمیده ایم که اکثر مشتریان در شرکت های تکنولوژی محور به کارند و به نوشیدنی ها و غذاهای سالم اهمیت میدند در نتیجه توانستیم با شرکت های آنها وارد مذاکره بشیم و قرارداد همکاری و فروش منعقد کنیم. چگونه میتوانیم به مشتریان هدف خود در راه بزرگتر و بهتر دسترسی داشته باشیم؟ افق های خود را فراتر از روشهای معمولی فروش گسترش دهید.

5

– متفاوت عمل کنید.

پارسال کرم ضدآفتاب بر پایه میوه تولید کردیم. لوازم آرایش را وارد خط تولید کردیم. در بازار جدید ورود کردیم و مخاطبان جدیدی را به دست آوردیم. در نتیجه جریان درآمدی جدیدی کسب کردیم. تنوع در محصولات نه تنها یک راه حل رشد شرکت است، بلکه باعث تقویت و ارزش سهام در بازار هم میشود. اگرچه ریسکی است ولی گر زمان بندی، محصولات و خدمات شما دارای قاعده منحصر به فرد باشد و با ماموریت و چشم انداز شرکت هماهنگ باشند موجب رشد در بازار فعلی میشوند.

قدم به قدم رشد کنید.

رشد اتفاقی رخ نمیدهند. باید برای آن برنامه ریزی کنید و آماده استفاده از هرگونه فرصت پیش رو باشید. عموما استارت آپ ها قدم به قدم جلو میروند. محصولات و خدمات، ارتباط با مشتریان، عرضه کنندگان و تمامی اتفاقات بازار را مرحله به مرحله انجام میدهند. برای اطمینان از اینکه بر رشد تمرکز دارید حداقل 2ساعت در هفته به استراتژی های بالا فکر کنید. استارت آپتان فراتر از انتظار رشد خواهد کرد.

منبع:

https://www.entrepreneur.com/article/315216

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Powered By WordPress | Coursemax