شروع فعالیت پنجمین گروه استارتاپ های پاکستانی در مرکز ملی رشد فناوری (National Incubation Center)، اسلام آباد

نسل جدیدی از بیست و شش استارتاپ های پاکستانی نوآورانه که در زمینه های متنوع فن آوری، هوش مصنوعی، اینترنت اشیا (IoT)، Ed-Tech، بهداشت و رفاه (Health and Welfare)، کشاورزی، واقعیت افزوده و واقعیت مجازی و تجارت الکترونیکی (E-commerce)، فعالیت دارند به عنوان پنجمین گروه پذیرفته شده اند.

NIC islamabad

بسیاری از استارتاپ های راه یافته به پنجمین دوره توسط زنان کارآفرین اداره می شوند و جالب توجه است که برخی از بنیان گذاران از مناطق مختلف کشور، به طور ویژه از سیلکوت، سوابی، وزیرستان و چارسده آمده اند.

مدیر برنامه، مرکز ملی رشد (National Incubation Center)، فسیه مهتا، اظهار داشت که ما مشتاقانه به حمایت از بنیانگذاران این گروه از استارتاپ های پاکستانی در مأموریت خود برای ایجاد شرکت های موفق در این حوزه حمایت می کنیم و در نهایت به ایجاد سیستم های توسعه اقتصادی کار آفرینی ادامه خواهیم داد.

Nation-Incubation-Islamabad.

مدیر پروژه، مرکز ملی رشد (National Incubation Center)، پرویز عباسی، ضمن تبریک به گروه جدید، اظهار داشت که هیجان انگیز است که کیفیت متقاضیان پذیرفته شده در این گروه را می بیند، زیرا این گروه به احتمال زیاد به شهرت رو به رشد مرکز ملی رشد خواهد افزود.

وی همچنین ابراز داشت که هر استارتاپ های پاکستانی که در برنامه ما پذیرفته می شود، یک رویکرد منحصر به فرد و پرشور را در جهت بهبود زندگی و حل مسائل کشور به ارمغان می آورد. تیم مرکز ملی رشد (National Incubation Center)،  افتخار دارد که چنین نوآوری های الهام بخش را حمایت و پشتیبانی کند.

Nation-Incubation-Islamabad.

فهرست کامل و نوع فعالیت استارتاپ های پاکستانی پذیرفته شده در پنجمین گروه مرکز ملی رشد اسلام آباد را می توانید در لینک زیر بخوایند

پذیرش 26 استارتاپ پاکستانی در مرکز ملی رشد فناوری اسلام آباد

ملاک انتخاب گروه جدید از استارتاپ های پاکستانی برای پذیرش در مرکز ملی رشد

بیش از هفتصد استارتاپ پاکستانی نوآورانه از سراسر کشور توسط صد و بیست نفر مورد ارزیابی و غربالگری و مصاحبه برای مرحله بعدی انتخاب می شوند. یک هیئت بحث برانگیز و پر جنب و جوش شامل کارشناسان فن آوری، مربیان ماهر، کار آموخته ها و پیشکسوتان صنعت در نهایت تصمیم گرفتند تا در این زمان چندین استارتاپ پاکستانی رو به رشد را انتخاب کنند.

انتخاب این شرکت ها در این زمان برای داوران چالش برانگیز بود زیرا تاکید زیادی روی تک و ناب بودن ایده ها، استفاده از تکنولوژی نواورانه، استارت آپ های مقیاس پذیر که دارای توانایی بالقوه بالایی برای رشد و تأثیر گذار بودن دارند، وجود داشت.

بدین ترتیب این استارتاپ ها از جلسات سخت و دقیق مصاحبه ها با هیئت داوران برجسته گذشته اند و در نهایت پذیرفته شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Powered By WordPress | Coursemax